מכירת כספות – ידע מקדים זה כוח

מכירת כספות- חשוב לדעת לפני רכישה

כל אחד אשר מעוניין לרכוש כספות חייב לדעת את הדברים הבאים:

  • כל כספת ניתנת לפריצה- אם מוכר מציג לכם כספות שונות ומצביע על חלק מהן בהצהרה כי כספות אלו אינן ניתנות לפריצה, ההמלצה היא לעזוב את החנות ולרכוש את הכספת במקום אחר, שכן דבר זה מצביע לעל חוסר ידע בסיסי של המוכר דבר אשר לא יתרום לכם בבחירת הכספת או חוסר הוגנות, דבר אשר חשוב מאוד בעת הבחירה לקנות כספות בחנות אחת ולא באחרת.
  • כמה זמן לוקח לפרוץ לכל כספת- תשובה לשאלה זו תגדיר את האיכות ובהתאם גם את המחיר של הכספת. ישנם שני פרמטרים מרכזיים אשר יכולים להשפיע כל זמן הפריצה. הראשון הוא עובי וחוזק הפלד של דלת הכספת והדפנות שלה והשני הוא מנגנוני הנעילה שלה. ככל שעובי הדלת והדפנות יהיה גדול יותר ומערכת הנעילה משוכללת יותר, כך גם ייקח לפורץ זמן רב יותר לפרוץ לכספת.
  • מהן מערכות ההגנה שיופעלו בעת הפריצה- חשוב לוודא כי בעת ניסיון פריצה לכספת יופעלו מערכות הגנה ואבטחה, כמו למשל חברת אבטחה או אזעקה אשר תחובר ישירות למשטרה.
  • המשקל של הכספת אינו מדד לחוזקה- אנשים רבים סבורים כי המשקל של הכספת מצביע ישירות על החוזק שלה, מה שיותר מפתיע ומצער הוא כי גם חברות הביטוח מודדת את חוזקה של הכספת בהתאם למשקל. חשוב לדעת כי סברה זו מוטעית. המשקל של הכספת יקשה על הפורצים לסחוב אותה איתם, אך אין זה אומר כי הם לא יוכלו לפרוץ אליה במקום בה היא ממוקמת.

 
מכירת כספות- ייעוץ

עסק איכותי המציע שירות של מכירת כספות ו/או השכרת כספות ידאג לענות לצרכנים על כל שאלה ולברר איתו מדוע הוא החליט על רכישת כספות, היכן הוא מעוניין למקם את הכספת ומה התקציב הקיים ברשותו לקניית הכספת. בהתאם לנתונים אלו העסק יציע ללקוח מבחר כספות המותאמות לצרכיו ולפרט בפניו מה הם היתרונות והחסרונות של כל כספת. כיום, נוהגים לחלק את הכספות לשתי קטגוריות עיקריות:

  • כספות ביתיות– כאן ניתן לבחור בכספת הבנויה אל תוך הקיר או כספת חיצונית אשר מקובעת לקיר או לרצפה. הכספות פעולות באמצעות סוללות וניתן לבחור אם אתם מעוניינים בשיטת נעילה מכאנית (באמצעות מפתח) או בשיטה דיגיטלית (כרטיס מגנטי, קודן או ביומטרי).
  • כספות משרדיות ולפלח השוק העסקי- קיימים סוגים שונים של כספות למשרד. ניתן לבחור בכספות קיר משוריינות או כספות דיגיטליות משוריינות. ניתן לבחור בכספות כבדות וכן בכספות חסינות אש.

 
מכירת כספות- השירות והאחריות

אין להתפשר על רכישת כספת מחנות אשר מתחייבת לספק לכם אחריות ושירות.

חשוב לשאול את החנות מה האחריות כוללת, לכמה זמן היא תקפה והאם אתם צריכים לפנות ישירות אל מערך הלקוחות של החנות בעת בעיה או שאלה או ישירות אל הצרכן. עסק איכותי תמיד ידאג לשרת את לקוחותיו בצורה אישית ויקפיד להציע לו שירות לקוחות אשר יהיה המתווך בינו לבין היצרן במקרה של בעיה. בנוסף, חשוב לוודא אם האחריות מכסה גם תיקון כספות.

בדרך כלל אחריות אינה מכסה שירות זה, אך עסק איכותי מעסיק במערך שלו אנשי מקצוע מוסמכים אשר עברו הכשרה בתחום התקנת, תיקון ופריצת כספות ומעניק ללקוחותיו להזמין שירות זה ממנו במחירים משתלמים.

 
מכירת כספות- ביטוח

אף עסק המציע שירות מכירת כספות לא יוכל להבטיח לכם כי הכספת מוגנת מפני פריצות במאת האחוזים.
בנוסף, הוא לא יכול להבטיח לכם ביטוח לכספת. דבר זה ניתן יהיה לעשות רק בפנייה ישירה אל חברת הביטוח. לחברות הביטוח יש התניות לביטוח כספות והן מחייבת את בעלי הכספות באמצעי מיגון חיצוניים להגנה על הכספת, כמו למשל רכישת אזעקה או שירותי אבטחה. העלות אותה דורשת חברת הביטוח תהיה כחצי אחוז מערך התכולה בכספת.

 
מכירת כספות- חובה לדעת!

  • נעילה- חייבת תמיד להתבצע ל- 4 הצדדים של הכספת.
  • גוף הכספת- יהיה בעובי מינימאלי של חמישה מילימטר פלדה
  • דלת הכספת- חייבת להיות בעובי מינימאלי של 10 מ"מ
  • הגנה על ידי פלדה- וודאו כי המנעול הבריחים תמיד יהיה מוגנים בפלדה קשה

 
מעוניינים שנציגי חברות אמינות ובעלות מוניטין המציעות שירות מכירת כספות יחזרו אליכם על מנת להתאים לכם את הכספת הטובה ביותר? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם. השירות ניתן ללא עלות כלשהי או התחייבות.


Posted

in

by

Tags: