תיקון כספות מהיר ומקצועי

תיקון כספות- מתי נדרש?

  • המנעול של הכספת התקלקל
  • מנגנון הנעילה האלקטרוני או המכאני של הכספת עושה בעיות
  • שכחתם את הסיסמא לפתיחת הכספת
  • המפתח נשבר בתוך הכספת
  • ניסיון פריצה אשר הסב נזק לכספת
  • בלאי טבעי

תיקון כספות נדרש כאשר אינכם מצליחים לפתוח את הכספת בגלל כל סיבה שלא תהיה. הגורמים לבעיה ברוב הפעמים הוא מנעול שהתקלקל או מנגנון נעילה אשר מתעתע בנו ופעם פותח את הכספת ופעמים אחרות לא. בעיה נוספת אשר יכולה להתרחש היא בעיה אלקטרונית בכספות אשר נפתחות על ידי קודן או בצורה ביומטרית. תיקון כספות ביתיות ומשרדיות חייב להיעשות על ידי איש מקצוע בעל מוניטין וניסיון בתיקון כספות מאותו סוג הקיים אצלכם.
 
תיקון כספות- אחריות

הצעד הראשון אשר יידרש מכם בעת איתור בעיה בכספת יהיה למצוא את תעודת האחריות שניתנה לכם בעת רכישתה ובדיקה באם תיקון כספות הוא אחד מהכיסויים אליהם התחייבה החברה. כל עסק וותיק ובעל מוניטין המציע שירות מכירת כספות יספק ללקוחותיו תעודת אחריות ואפשרות של שירות תיקון כספות.

התפקיד שלכם הוא לברר האם האחריות עדיין בתוקף והאם היא כוללת את סוג התיקון הנדרש. פנייה אל מערך שירות הלקוחות של היצרן יעזור לכם לברר פרטים אלו. אם רכשתם כספת ללא אחריות הכוללת סעיף תיקון כספות, תצטרכו לפנות אל פורץ כספות או מנעולן מומחה בתחום הכספות אשר עובד בצורה עצמאית.

רוב אנשי המקצוע אשר עובדים בתחום זה מספקים שירות של 24 שעות ביממה וזאת משום הידיעה כי כספות מאגדות בתוכם מסמכים וחפצים יקרי ערך אליהם הלקוח תמיד צריך שיהיה לו גישה. התפקיד שלכם הוא לוודא כי העסק או איש המקצוע אליו אתם פונים לצורך תיקון הכספת תמיד יהיו מורשים להתקין ולתקן בעיות בכספות מאותו דגם אשר נמצא אצלכם.
 
תיקון כספות- מי מורשה לבצע?

תיקון כספות יעשה על ידי מנעולן מוסמך המומחה בתחום פריצת כספות, התקנה ותיקון כספות שונות. המנעולן יכיר את כל מנגנוני האבטחה של הכספות ויוכל לאבחן מה הבעיה. המומחיות שלו תכלול את כל הקשור אל התקנה, פריצה ותיקון של סוגי מנעולים שונים המותקנים בכספות, כמו למשל מנעולי צילינדר, מנעולים דיגיטליים, מנעולים ביומטריים וחשמליים.

יש לקחת בחשבון כי מטבע הדברים כספת עשויה מפלדה וממנגנוני נעילה מורכבים שמטרתם למנוע כל אפשרות פריצה, ולכן רוב הפעמים תיקון כספות מתורגם לפריצת הכספת והחלפת מנגנון הנעילה של הכספת או רכישה של כספת חדשה.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כי לא כל מנעולן הוא גם פורץ כספות או מומחה בכל הקשור אל התקנה ותיקונים של כספות. לכן, ההמלצה היא תמיד לבקש מהמנעולן להציג בפניכם רשימה של לקוחות עבר מרוצים ולברר איתו מהו הניסיון שלו בתיקון של כספות. בנוסף, בקשו ממנו לתת לכם אחריות לעבודת התיקון אותה הם מבצעים.
 
מעוניינים במנעולן מוסמך ובעל מוניטין בתחום תיקון כספות? אנו מבטיחים לכם את הטובים ביותר. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם. השירות ניתן ללא כל עלות או התחייבות.


Posted

in

by

Tags: