כספות למשרדים – הכי מתאימה למשרד שלכם

מעוניינים להיות בטוחים כי לאף אחד לא תהיה גישה למסמכים המסווגים והחשובים ביותר של החברה? מעוניינים לדעת כי במקרה של שריפה לא יאונה כל רע למסמכים? אנחנו ריכזנו עבורכם את כל סוגי הכספות למשרדים וטיפים חשובים
 

כספות למשרדים 

אבטחת מידע היא חלק בלתי נפרד מכל מערך של חברה  וכל חברה רצינית מחתימה את כל עובדיה על מסמך שמירה על סודיות. בנוסף, עסקים רבים מקפידים לרכוש כספות למשרדים אשר יאפשרו להם לאחסן את כל החוזים של החברה, פנקסי הצ'קים, המזומנים ודו"חות עסקיים במקום בטוח שאליו תהיה גישה רק לכמות מוגבלת של אנשים.

בנוסף, חשוב לדעת כי כל חברה אשר תהיה מעוניינת בביטוח תכולה תידרש על ידי חברות הביטוח לשים את כל הדברים יקרי הערך בכספת המאושרת על ידי חברת הביטוח וזאת על מנת להבטיח כי במקום קיים מיגון מקסימאלי ולא יקרה מצב בו יתרחש מצב של פריצה קלה אשר תאלץ את חברת הביטוח לשלם לעסק פיצויים בסכומים גדולים עבור התכולה היקרה.
 

כספות למשרדים- מה כדאי לקנות?

אם בעבר, כספות ביתיות וכספות ולמשרדים היו בנויות ממנגנון מכאני שבו הנעילה והפתיחה נעשו על ידי מפתח, כיום רוב הכספות המשרדיות מכילות מנגנון נעילה אלקטרוני הנפתח ונסגר על ידי קוד אישי או כרטיס מגנטי הניתן למורשים בלבד. כמובן שניתן עדיין לרכוש כספות משרדיות עם מנגנון מכאני, אך כאן חשוב לקחת בחשבון כי ברוב הפעמים כספות אלו קלות יותר לפריצה ולכן יש לוודא בעת רכישת הכספת כי הבריחים שלה בנויים בתוך הכספת וכי הדפנות וכן שכבת הפלדה סביב המנעול עבה.

ההמלצה: היא לבחור כספת בעלת דפנות פלדה ודלת פלדה עבותות, בעלת משקל כבד אשר יהפוך כל ניסיון לנייד את הכספת על ידי פורצים לבלתי אפשרית, וכן כספת בה מנגנון הנעילה משוכלל ומסובך לפתיחה אך קל לתפעול של המשתמש. בנוסף, כדאי לשקול כספת משרדית חסינת אש אשר תגן על המסמכים שלכם במקרה של פריצה.
 

כספות למשרדים- של איזה יצרן?

  • בוקסר- יצרנית ישראלית המציעה 4 דגמי כספות משרדיות המבוססות על מנגנון הפעלה אלקטרוני. משקל הכספות נע מ- 14 ק"ג ועד 51 ק"ג, ניתן לבחור בכספת בעלת נפח של עד 93 ליטרים, מספר בריחי הנעילה בכל כספת משתנים ונעים בין 2-4 בריחים. עובי הדלתות של כספות בוקסר הוא 6 מ"מ, ניתן להפעיל אותן באמצעות כרטיס מגנטי או קוד אישי (ניתן גם לבקש כספת משולבת) ויש אפשרות לפתיחת חירום של כספת, דבר אשר יכול למנוע מכם את הטרחה בלהזמין פורץ כספות.
  • כפיר- חברות רבות בוחרות בכספות המשרדיות וכן סוגי כספות סוגי כספות ביתיות של היצרן הישראלי 'כפיר'. היצרן מציע 4 דגמים של כספות עם מערכות הפעלה אלקטרוניות. הכספות בנויות מפלדה קשיחה, עובי גוף הכספת הוא 3 מילימטרים, עובייה של הדלת היא 8 מילימטרים. ניתן לפתוח ולסגור את הכספות על ידי כרטיס מגנטי וקוד. כל הכספות של כפיר חסינות מפני מצבים של נפילת מתח חשמלית והן ננעלות לאחר הניסיון הרביעי לפתוח אותן.

היצרן מציע לכם כספות במשקל של 14 עד כ- 45 קילוגרם, נפח פנימי החל מ- 15 ליטרים ועד 75. בחירה של דגם עם בריח נעילה אחד או שניים בגובה, רוחב ועומק משתנים.
 
מעוניינים במידע נוסף אודות כספות משרדיות, שמעתם על יצרן נוסף ואתם מעוניינים לקבל חוות דעת ממומחים בתחום. השאירו לנו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.


Posted

in

by

Tags: