השכרת כספות – מחירים משתלמים להגנה מושלמת

חייבים כספת לאחסון כל המסמכים החשובים ביותר של המשרד? מעוניינים לרכוש כספת לבית אך המחיר אינו מאפשר זאת? הגיע הזמן לפנות אל חברה המציעה השכרת כספות במחירים ובתנאי תשלום נוחים. התחילו לקרוא

 
השכרת כספות- קניית כספות

טווח המחירים של כספות רחב ומשתנה מחברה לחברה. מחיר הכספות תמיד יקבע על פי הפרמטרים הבאים:

  • היצרן- אם מדובר ביצרן מוכר ובעל מוניטין המחיר יהיה גבוה יותר מאשר מכירת כספות של יצרנים סיניים לא מוכרים.
  • גודל הכספת- ככל שהכספת תהיה גדולה יותר כך גם העלות תהיה גבוהה יותר.
  • איכות וסוג הכספת- קיימים הבדלי מחירים משמעותיים בין כספות ביתיות לבין כספות משרדיות, בין כספות חסינות אש, ירי וקידוח לבין כספות שאינן חסינות בפני מצבים אלו. בנוסף, איכות החומרים מהם בנויה הכספת ישפיעו באופן משמעותי על המחיר.
  • מנגנון הנעילה והאבטחה- החומרים מהם עשויים הכספות ומנגנון הנעילה והאבטחה שלהם משפיעים בצורה ניכרת על קביעת מחיר הכספת.

מחירי כספות נעים בין כמה מאות שקלים לכספות ביתיות פשוטות לבין כמה עשרות אלפי שקלים לכספות משרדיות מסיביות יותר. אם אינכם מעוניינים לרכוש כספת ביתית באיכות נמוכה, קרוב לוודאי שתצטרכו לקחת בחשבון כי תידרש מכם הוצאה גדולה מאוד עבור רכישת כספת.

רוב הצרכנים אינם יכולים או אינם מעוניינים להתחייב על הוצאה כלכלית גבוהה אשר תכניס אותם לבעיות נזילות בעסק או אוברדרפט בחשבון הבנק הפרטי ולכן עומדות בפניהם שתי אפשרויות: לוותר על הכספת או לפנות אל חברה המציעה שירותי השכרת כספות.
 
השכרת כספות- כל היתרונות בשירות אחד

  • מיגון במחירים נוחים- שירות השכרת כספות יאפשר לכם לבחור בכספת בה אתם מעוניין ולשלם עליה מדי חודש דמי שכירות נוחים. דבר אשר יאפשר לכם לישון בשלווה בלילה בידיעה כי כל החפצים יקרי הערך והמסמכים החשובים שלכם מוגנים.
  • סוגי כספות- אם עד היום לא רכשתם כספת משום שסוג הכספת המתאימה לצרכים שלכם עלתה הון, כיום תוכלו לבחור בכל כספת המתאימה לצרכים שלכם במחיר המתאים לכיס. כל סוגי הכספות מוצעות להשכרה.
  • כספות עם מנגנוני פתיחה שונים- יש לכם אפשרות לבחור בכספת שבה מותקן מנגנון הנעילה והאבטחה בו אתם מעוניינים, כמו למשל קוד סודי, מנגנון ביומטרי של טביעת אצבע, כרטיסי פלסטיק שעליהם מוטבע בר קוד, כספות עם קוד סודי ועוד.
  • כספות לאירועים חד פעמיים- לא השתלם לכם לרכוש כספת שתשמש אתכם באופן חד פעמי לצ'קים של החתונה או לכסף שהתקבל מערב תרומות, אך עדיין הייתם חייבים למצוא פתרון? כעת תוכלו לשכור כספת לכמה שעות או לכמה ימים אשר תשמש אתכם בעת האירוע. חברות השכרת כספות מציעות סוגי כספות שונות לכל אירוע ולכל תקופה, דבר אשר יבטיח לכם כי אף אחד לא יגע במתנות או בכסף שניתן לכם בעת האירוע.

 
השכרת כספות- נקודות חשובות

  • קוד אישי- אם החלטתם לשכור כספת לאירוע חשוב שתוודא שהחברה נותנת לכם קוד אישי אשר שימש אך ורק אתכם.
  • מאבטח- בדקו אפשרות של הצבת מאבטח שיעמוד ליד הכספת במהלך כל האירוע. חברות רבות מציעות שירות זה ללקוחותיהם.
  • ביטוח- יש לברר עם החברה האם היא מבטחת את הכספת או מציעה שירותי ביטוח כספות. אם החברה מאשרת כי ניתן לבטח את הכספת באמצעותה, עשו זאת, שכן כולנו מודעים לעובדה כי אין תחליף לכספים, מסמכים וחפצים אותם אנו מכניסים לכספת.
  • תקינות ותיקונים- וודאו כי הכספת אותה אתם שוכרים תקינה וכן כי החברה לוקחת אחריות על כל בעיה אשר תתרחש בכסף ותדרוש תיקון או החלפה.

מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת לגבי סוגים שונים של כספות להשכרה? מעוניינים שחברת השכרת כספות בעלת מוניטין תעניק לכם ייעוץ בדבר הכספת המתאימה ביותר לצרכים שלכם? השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.


Posted

in

by

Tags: