כספות ביתיות לחיים שקטים יותר

כספות ביתיות- אין דרך לגנוב את חפצי הערך שלכם

ישנם שני סוגים של גנבים- המתוכננים והספונטניים.

  • המתוכננים- אלו מבצעים עבודת הכנה מקדימה באשר לבית אליו הם מעוניין לפרוץ, יוצרים יחסי קירבה עם האנשים מהם הם מעוניינים לגנוב ומבררים מהם חפצי הערך בבית והאם משתלם להם לפרוץ אליו. פעמים רבות כאשר הם שומעים כי חפצי הערך מצויים בכספת, הם גונזים את התוכנית וזאת משום שהם יודעים כי אין סיכוי כי הם יוכלו לפרוץ אל הכספת או להתחיל ולסחוב את הכספת הכבדה אל הרכב וזאת משום משקלה הרב.
  • הספונטניים- אלו לא עושים חשבון ופורצים לבית במטרה לאסוף את כל חפצי הערך. ברגע בו הם נתקלים בכספת הביתית הם מוותרים העל הרעיון ויוצאים מהבית ללא השלל.

חשוב לדעת כי אין כספת אשר מוגנת במאת האחוזים מפני פעולה של פריצה. ככל שהכספת שלכם תהיה כבדה יותר, מחוברת לקיר ובעלת מנגנוני הגנה, כמו למשל אזעקה, כך הגנב יתקשה יותר בפריצתה.
 

כספות ביתיות- התקנה ונעילה

בכל כספת ביתית יש שני מנגנונים, מטרתו של הראשון הוא למנוע את פתיחתה של הכספת הביתית והמטרה של המנגנון השני היא למנוע מהפורץ לקחת את הכספת איתו. רמת ההגנה של הכספת תמיד תיקבע על פי הפרמטרים הבאים: הסוג של הכספת, המשקל שלה וצורת ההתקנה שלה.

  • התקנה- אם אתם מעוניינים שהכספת הביתית תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר בקשו מהמתקין להבריג אותה ישירות אל הקיר.
  • משקל- בחירת כספת ביתית כבדה מאוד, תמנע אפשרות להרמתה.
  • שיטת נעילה- האפשרויות רבות וכל אחד יוכל לבחור בנעילה ידנית על ידי מנעול, נעילת קודן, נעילה המשלבת אזעקה ועוד.

 
כספות ביתיות- סוגים 

  • כספות ביתיות חיצוניות- כספות אלו תמיד יהיה עשויות מחומר פלדה בעובי של עד שישה מילימטרים ועובי דלתות בעובי של עד עשרה מילימטר. מומלץ לקבע את הכספות החיצוניות או בקיר בטון או ברצפה.
  • כספות ביתיות קיר- התקנת כספות קיר תמיד ייעשו בתוך קיר בטון בעובי של לפחות עשרים סנטימטרים.

יש לזכור כי המידות הפנימיות והמידות הפנימיות של הכספות הביתיות שונות ולכן חשוב מאוד לוודא כי המידות הפנימיות אכן מתאימות לכל התכולה אותה אתם מעוניינים לכספת

 
כספות ביתיות- דגמים

  • דומוס- הכספות הביתיות של היצרנית 'דומוס' האיטלקית מגיעות עם נעילת מפתח או נעילה אלקטרונית. משקל הדגמים השונים של הכספות נע בין 30 קילו ל- 65 קילו, הגובה בין 25*35 ועד 58*38, והעומק הוא עד 33 סנטימטרים. הגוף עשוי מפלדה בעובי של 6 מ"מ ועובי הדלת הוא 10 מ"מ.
  • ג'ואל- הכספות של היצרנית ג'ואל קשיחות מאוד, עובי גוף הכספת הוא 4 מ"מ ועובי דלת הפלדה שלה הוא 8 מ"מ. הבריחים ממוקמים בתוך הכספת, דבר אשר מונע אפשרות שגנב ינסה לפרוץ את הכספת באמצעות לום ויש לה פלטה מיוחדת נגד קידוח.

ג'ואל משווקת כספת עם נעילת מפתח עם שיניים כפולות וכספות ביתיות עם נעילה מכאנית.
 
מעוניינים לדעת אילו כספות ביתיות ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר? השאירו פרטים ומומחים בתחום הכספות הביתיות יחזרו אליכם בהקדם.


Posted

in

by

Tags: