פורץ כספות בהתאם לחוק

עצרו! פורץ כספות מוסמך ובעל ניסיון יגיע אליכם בכל שעה, יפרוץ את הכספת ויתקין מנגנון נעילה חדש. הכל אודות פורץ כספות במאמר זה.
פורץ כספות- כי לא תמיד הכל הולך חלק

פורץ כספות מספק "שירותי חירום" של פריצת כספות במהלך כל שעות היממה.

אנשי עסקים ואנשים פרטיים מתקינים בעסק ובבתים כספת בה הם שומרים את המסמכים החשובים ביותר, כספים וחפצים יקרי ערך. ישנן פעמים בהן מתרחש בלאי של הכספת ומנגנון הנעילה מסרב לפתוח את הכספת.

מקרים בהם המנגנון נתקע משום ליקוי בכספת, מצבים בהם בעל הכספת מנסה לפתוח את הכספת בעיקשות והמפתח נשבר בתוך המנעול או שהוא אינו זוכר את הקוד הסודי או נתקף בחרדה משום שאין הוא מצליח למצוא את המפתח של הכספת. כל המצבים מחייבים הזמנת פורץ כספות מוסמך אשר מספק גם שירות של תיקון כספות. אם אתם חושבים על ניסיון פריצה של הכספת בעצמכם, כדאי לכם לוותר על הרעיון מראש.

 
פורץ כספת- למה לא לנסות ולפרוץ את הכספת בעצמנו?

אמנם אין כספת אשר חסינה בפני פריצה, אך רק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לבצע פעולה זאת ללא גרימת נזק משמעותי לכספת. אם אתם מתכננים לנסות לפרוץ את הכספת, אשר מלכתחילה נבנתה בצורה בה הפריצה תהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרית, קרוב לוודאי שהזמנת פורץ כספים לא תהיה יעילה והצעד בו תצטרכו לנקוט יהיה פנייה אל עסק המציע מכירת כספות רכישה של כספת חדשה, וזאת משום נזק גדול לכספת אשר אינו בר תיקון.

חשוב שתיקחו בחשבון כי גם מנעולנים מוסמכים אשר הוכשרו לפרוץ כספות אך אינם מאגדים את הניסיון הנדרש, אינם תמיד מצליחים לפרוץ את מערכות הנעילה המתוחכמות של הכספות.  שיטות הנעילה כיום הם כה מורכבות שנדרש מפורץ המנעולים ידע רב ומיומנות של טכניקות שונות בפריצת מנגנוני אבטחה ונעילה מתוחכמים. 

קחו בחשבון כי יעילותה של הכספת נמדדת בפרק הזמן שיידרש מפורץ מומחה לפתוח אותה ולכן ככל שהכספת שלכם נחשבת משוכללת ויקרה יותר גם פריצתה תיקח יותר זמן.
 
פורץ כספות- השלבים

  • בדיקה- הצעד הראשון של הפורץ יהיה בדיקה של הכספת. הוא יבדוק מה סוג הכספת ומנגנון הנעילה שלה.
  • ציוד- בהתאם לבדיקה הוא יגיע להחלטה באשר לציוד הדרוש לו לביצוע של הפריצה.
  • טכניקה- הוא יחליט מהי טכניקת הפריצה היעילה ביותר. זו אשר תבטיח את הפתיחה המהירה ביותר של הכסף ותגרום למינימום נזקים.
  • הצעת מחיר- הוא יספק ללקוח הצעת/הערכת מחיר המתבססת על הממצאים. חשוב לדעת כי רוב המנעולנים מספקים הערכת מחיר שכן אין להם דרך לדעת בוודאות כמה זמן ייקח להם לפרוץ את הכספת ופעמים רבות הם גובים מחיר על בסיס שעת עבודה.

 
פורץ כספות- חובה עליכם לוודא

  • כי פורץ הכספות הוא מנעולן מוסמך.
  • כי הוא עבר הכשרה בתחום פריצת מנעולים לכספות.
  • כי הוא יכול להציג בפניכם תעודת יושר עדכנית
  • כי יש לו אישור ממשטרת ישראל לבצע פריצה של כספות
  • כי יש לו ניסיון בפריצת סוג הכספת שלכם.

 
מעוניינים שפורץ כספות מוסמך ומיומן המעניק שירות במקום מגוריכם יחזור אליכם? השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.


Posted

in

by

Tags: