כספות ביתיות – כי אף אחד לא יגע לכם בדברים

שמעתם כי התרחשה פריצה בבית של השכנים וכעת אתם מודאגים שהגנב יגיע גם אל ביתכם? הגיע הזמן לבחון כספות לבית ולבחור את הכספת שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. במדריך זה תמצאו את כל הדרוש אודות סוגי כספות וחברות מובילות
 
כספות ביתיות- כי חייבים להגן על דברים יקרי ערך בבית

אם החלטתם כי אינכם מעוניינים לחיות בחשש שמא גורם זר יפרוץ אל ביתכם ויצליח לגנוב את התכשיטים, המסמכים החשובים וחפצים יקרי ערך, הגיע הזמן לרכוש כספת ביתית. על מנת לוודא כי אכן תרכשו כספת המתאימה לצרכים שלכם חשוב שתבצעו עבודת הכנה מקדימה אשר תכלול את הדברים הבאים:

  • תקציב- החליטו מהו התקציב אותו אתם מייעדים לרכישת כספת, דבר זה יעזור לכם לייעל את התהליך על ידי סינון מהיר של כספות המתאימות לביתכם.
  • גודל- כספות מגיעות בגדלים שונים ולא כל כספת תתאים לביתכם. הגיעו למסקנה מהם הדברים אותם אתם מעוניינים לאחסן בתוך הכספת ואיפה אתם מעוניינים למקם אותה ובהתאם תוכלו לבחור את הגודל המתאים.
  • חברות- ישנן מספר יצרניות כספת מוכרות בשוק הכספות הביתיות המשווקות דגמים שונים של כספות ביתיות. ההמלצה היא לבחור בהם וזאת על מנת להבטיח כי תהיה לכם כתובת למקרה של בעיה עם הכספת או כל שאלה לגביה.
  • השכרה או מכירה- החליטו האם אתם מעוניינים לפנות אל חברה אשר מספקת שירותי השכרת סוגי כספות למשרדים ולבית ותציע לכם דיל משתלם או לחברה אשר מוכרת כספות. כך או כך תמיד יש לוודא כי החברה מעסיקה אנשי מקצוע המומחים בשירות תיקון כספות והיא מספקת לכם אחריות תיקונים.

 
כספות ביתיות- סוגים שונים של מנגנוני נעילה

  • כספות דיגיטליות- כאן מדובר על כספות הפועלות על מנגנון אלקטרוני ושיטת הנעילה והפתיחה שלהן יכולה להיעשות על ידי קודן או כרטיס מגנטי. ניתן לבחור בכספות ביתיות דיגיטאליות המקובעות על הרצפה או כספות אשר מקובעות אל קיר בטון (בשום פנים ואופן לא קיר גבס).
  • כספות מכאניות- כספות אלו נפתחות וננעלות באמצעות מנגנון מכאני אשר כולל מפתח עם שיניים כפולות. בדרך כלל עובי הדפנות של כספות אלו עבה יותר מזה של הכספות הדיגיטאליות.

סוגים שונים של כספות ביתיות

  • כספות קלאסיות- כאן מדובר על כספות אשר שוקלות עד 100 קילוגרמים וניתן למקם אותן בכל מקום בו אתם מעוניינים. הגודל שלהן הוא קטן עד בינוני. עובי הדלתות שלהן אינו עולה על 10 סנטימטרים ועובי הדפנות שלהן הוא עד 5 מילימטרים.
  • כספות חסינות בפני אש- כספות אלו חסינות בפני אש למשך תקופה מוגבלת. רוב הכספות הביתיות חסינות עד 120 דקות וחשוב לוודא טרם רכישת הכספת על איזו טמפרטורה מדובר וכן מהי רמת הלחות שבה יכולה לעמוד הכספת וזאת על מנת להבטיח לכם כי בכל מקרה של רטיבות או לחות גבוהה המסמכים וחפצי הערך המאוחסנים בכספת ישמרו בצורה הטובה ביותר.
  • כספות קיר- כאן מדובר בדרך כלל כספות גדולות בהן אנו יכולים לראות רק את הדלת שלהן וזאת משום שהן מובנות היישר אל תוך הקיר בעת תהליך בניית הבית. קחו בחשבון כי היתרון הוא שאף גנב לא יוכל לשנע את הכספת אך זהו גם החיסרון שלה.

 
יצרניות הכספות הביתיות

  • דומוס- היצרנית האיטלקית שולטת בתחום כספות ביתיות ומציעה מגוון דגמים בגדלים שונים ועם מערכות נעילה אלקטרוניות או מכאניות. דומוס מציעה 4 דגמים של כספות בשיטת נעילה אלקטרונית ו-4 בשיטת נעית מפתח. הגובה של כספות אלו נע בין 25 סנטימטרים ל- 58 סנטימטרים והמשקל שלהן נע בין 30 קילוגרמים ל- 65 קילוגרמים.
  • ג'ואל- החברה המתחרה בכספות דומוס היא היצרניות האיטלקית ג'ואל אשר מציעה מגוון כספות ביתיות בקומבינציה מכאנית, קשיחות עם בריחים בקוטר של כ- 25 מ"מ ועוד.

בנוסף, היצרניות יל, דלתא יונדאי וולף מוכרות גם הן וחברות רבות משווקות את כספות הביתיות שלהם בארץ.
 
מעוניינים שהמומחים שלנו בתחום כספות ביתיות יתאימו לכם את סוג הכספת המתאים ביותר לצרכים שלכם? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *